Inivoice wordt op al jouw apparaten gesynchroniseerd zodat je steeds over de meest recente informatie beschikt, waar je ook bent. Zo bespaar je tijd voor wat er echt toe doet.
Inivoice wordt op al jouw apparaten gesynchroniseerd zodat je steeds over de meest recente informatie beschikt, waar je ook bent. Zo bespaar je tijd voor wat er echt toe doet.
Op jouw startpagina heb je een handig overzicht van alle inkomsten, uitgaven en openstaande facturen.
Maak eenvoudig en vlot facturen aan en verstuur ze vanop elk apparaat naar jouw klanten.
Upload de bewijsstukken van jouw kosten/inkoopfacturen en hou bij hoeveel je uitgeeft.
Beheer jouw klanten met de nodige informatie, facturen, kosten, contracten en notities op 1 plek.
Bereken automatisch de btw of schakel uit indien vrijgesteld van btw. Inivoice berekent ook automatisch kortingen.
Verstuur automatisch facturen zoals onderhoudscontracten en wederkerende diensten/producten.
Bekijk in één oogopslag de status van facturen en vermijd het vergeten van onbetaalde facturen.
Labels zijn een overzichtelijke manier om jouw facturen in te delen in groepen en te bundelen bij rapporten.
Kom professioneel over naar klanten met een mooie factuur en personaliseer het met jouw eigen logo en kleuren.
Maak eenvoudige contracten aan met een overeengekomen contractduur en laat klanten digitaal ondertekenen.
Als jij en je klant het eens zijn geworden over een offerte, kan je deze met één klik snel omzetten in een factuur.
Koppel een creditnota aan een bestaande factuur om zo de bestaande diensten te crediteren.
Maak veelgebruikte diensten aan in Inivoice en voeg ze eenvoudig en vlot toe aan jouw nieuwe factuur.
Voeg privé notities toe aan een klant met handige informatie of to do’s. Stel een herinnering in voor belangrijke zaken.
Exporteer alle offertes, facturen, kosten en contracten als PDF of een Excel document voor jezelf of je boekhouder.
Inivoice stuurt automatisch een e-mail met een betalingsherinnering als de klant te laat is met betalen.
Blijf op de hoogte met dynamische rapporten van maand- en jaaroverzichten en inkomsten- en uitgaven per klant.
Wijs reeds gepresteerde diensten/uren toe aan klanten om later eenvoudig toe te voegen aan een nieuwe factuur.
Geen opstartkosten. Geen extra maandelijkse kosten. Geen verborgen fees.